ПРО НЕОБХІДНІСТЬ СТВОРЕННЯ БРЕНДУ УНІВЕРСИТЕТУ

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

ЯГЕЛЮК С.В
ЯГЕЛЮК О.О.

Анотація

Мета. Дослідити основні складові компоненти фірмового стилю вищого навчального закладу (ВНЗ) як компанії, що надає освітні послуги та запропонувати прототипи окремих структурних підрозділів.


 


Методика. Під час проведення дослідження використовувались загальнонаукові аналітичні методи, а також методи аналогії та прототипів для отримання практичних результатів.


 


Результати. У статті розглянуто фірмовий стиль, як один із ключових компонентів бренду. Важливість застосування фірмового стилю доведено на прикладах українських та зарубіжних компаній. Встановлено необхідність створення фірмового стилю вищого навчального закладу як компанії, що надає освітні послуги. Піднято питання про створення фірмового стилю Луцького НТУ. Досліджені компоненти фірмового стилю вищого навчального закладу. Вказані можливі напрямки його розробки. Визначено необхідність створення узгодженої системи логотипів в університеті, запропоновані приклади логотипів окремих структурних частин університету.


 


Наукова новизна. Запропоновано розглядати університет як компанію, що надає освітні послуги в контексті створення фірмового стилю. Теоретично доведено необхідність створення фірмового стилю університет, визначені основні підходи до створення фірмового стилю вищого навчального закладу.


 


Практичне значення. Встановлені основні компоненти фірмового стилю вищого навчального закладу як компанії, що надає освітні послуги. Розроблені і запропоновані приклади логотипів для окремих факультетів університету. Визначені основні напрямки розвитку фірмового стилю університету.

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Як цитувати
ЯГЕЛЮК С.В, & ЯГЕЛЮК О.О. (2020). ПРО НЕОБХІДНІСТЬ СТВОРЕННЯ БРЕНДУ УНІВЕРСИТЕТУ . Товарознавчий вісник, 1(10), 167-173. вилучено із http://tovvisnik.lutsk-ntu.com.ua/index.php/tovvisnik/article/view/91
Розділ
ТОВАРОЗНАВСТВО ТА ЕКСПЕРТИЗА НЕПРОДОВОЛЬЧИХ ТОВАРІВ ТА СИРОВИНИ