ОЦІНЮВАННЯ СПОЖИВНИХ ВЛАСТИВОСТЕЙ ФАРФОРОВИХ ВИРОБІВ ВІТЧИЗНЯНОГО ТА ЗАКОРДОННОГО ВИРОБНИЦТВА

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

КРАГЛИК Л.
ГОЛОДЮК Г.І.

Анотація

Мета. Порівняння споживних властивостей фарфорових виробів вітчизняного та закордонного виробництва, які переміщується через митний кордон України.


 


Методика. Основні показники споживних властивостей фарфорових виробів визначалися такими методами: органолептичним, експертним, методом соціологічних досліджень, розрахунковим.


 


Результати. Практично однакові результати оцінювані вироби отримали за такими показниками, як розмір виробу, блиск глазурі, стійкість на горизонтальній поверхні, механічна міцність приставних деталей. За такими показниками, як форма виробу, товщина стінок виробу, білизна, міцність декоративного покриття чашка Коростенського фарфорового заводу значно поступається чашці фірми «Роберт Бош» (Німеччина).


 


Комплексний показник якості чашки виробництва Коростенського фарфорового заводу (Україна) становить 21,89 балів, а чашки виробництва фірми «Роберт Бош» (Німеччина) – 25,16 балів. Отже, якість чашки виробництва фірми «Роберт Бош»


 


(Німеччина) вища, ніж чашки виробництва Коростенського фарфорового заводу (Україна).


 


Практична значимість. Враховуючи отримані результати, ми можемо надати практичні рекомендації вітчизняному виробнику фарфорового заводу підвищити білизну, покращити форму фарфорових виробів, зменшити товщину їх стінок і підвищити


 


міцність декоративного покриття, щоб загалом підвищити якість і конкурентоспроможність фарфорових виробів вітчизняного виробництва.

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Як цитувати
КРАГЛИК Л., & ГОЛОДЮК Г.І. (2020). ОЦІНЮВАННЯ СПОЖИВНИХ ВЛАСТИВОСТЕЙ ФАРФОРОВИХ ВИРОБІВ ВІТЧИЗНЯНОГО ТА ЗАКОРДОННОГО ВИРОБНИЦТВА. Товарознавчий вісник, 1(10), 94-101. вилучено із http://tovvisnik.lutsk-ntu.com.ua/index.php/tovvisnik/article/view/81
Розділ
ТОВАРОЗНАВСТВО ТА ЕКСПЕРТИЗА НЕПРОДОВОЛЬЧИХ ТОВАРІВ ТА СИРОВИНИ