ВИЗНАЧЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ВЗУТТЯ ІЗ НАТУРАЛЬНИХ ШКІР
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Анотація
Мета. Запропонована методика оцінки конкуретоспроможності шкіряного взуття.
Методика. При дослідженні підбирався базовий зразок, який за своїми споживними
властивостями відповідає кращим зразкам вітчизняного виробництва і закордонним, формувалася група експертів і поетапно проведена експертна оцінка показників споживних влстивостей зразків взуття. Розрахунок відносного показника конкурентоспроможності оціннюваних зразків проводився диференційованим методом.
Результати. Встановлені показники основних споживних властивостей взуття, включаючи і одиничні показники якості за результатами експертого опитування. Проведений розрахунок коефіцієнта вагомості властивостей взуття. Підрахований відносний показник конкурентоспроможності взуття.
Наукова новизна. Запропонована методика оцінки конкурентоспроможності шкіряного взуття.
Практична значимість. Запропонована методика дослідження конкуренції на ринку. Ця методика може бути використана при проведенні маркетингових досліджень конкуренції на галузевих ринках. Якісна інформація про ступінь конкуренції на ринку галузі, прогнозі, її зміни отримана від експертів, цілком достатня для аналізу ситуації в галузі і тенденцій її зміни при розробці маркетингової стратегії фірми.
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Посилання
2. Байдакова Л.І. Оцінка конкурентоспроможності товарів на Україні / Байдакова Л.І., Байдакова І.М., Кощій О.В. – Хмельницький: Хмельницький національний університет МНТЖ ВОТТП, 2000. – № 4. – С. 174 - 178.
3. Байдакова, Л.І. Товарознавство. Непродовольчі товари: товари культурно-побутового призначення: підручник / Л.І. Байдакова, О.І. Передрій, І.М. Байдакова. – К.: Вища школа, 2009. – 327 с.